Sprzedaż, montaż serwis centralek telefonicznych

Sprzedaż, montaż serwis centralek telefonicznych

Liderami na rynku centrali telefonicznych są Platan, Slican i Panasonic, które posiadają duże doświadczenie w wytwarzaniu centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centrale telefoniczne umożliwiają przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na wyłączeniu wyjść na połączenia miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centralka daje możliwość przyznania każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który pozwala na rozmowy zewnętrzne. Posiada również taryfikację połączeń, które są zapisywane w pamięci centralki dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich parametrów jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.