Żadna firma w XIX w. nie obejdzie się bez marketingu. Dziś reklama ma wielorakie formy: rozpowszechnia się ją w telewizji, w mediach społecznościowych i w internecie. Jednakże nadal nie porzuca się standardowych nośników reklamy, m.in. ulotek lub wizytówek. Wykorzystuje się także jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci niezwykle sobie cenią – reklamę poprzez gadżety reklamowe.
Gadżety reklamowe – nierzadko opłaca się mieć je zawsze pod ręką
W odróżnieniu do pozostałych form reklamy, wszelkiego rodzaju gadżety są namacalną rzeczą, która niejednokrotnie jest bardzo funkcjonalna, dzięki czemu wykorzystywana jest dłużej. To sprawia, że nasi przyszli współpracownicy i klienci bardzo je cenią sobie. Ciężko spotkać osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w kancelarii bądź w banku parasolki lub długopisu. Są to bowiem przedmioty, które zawsze trzeba mieć ze sobą. A co najważniejsze – ten upominek jest gratis! Tymczasem korzystając raz za razem z danego gadżetu, klient cały czas obcuje z logotypem firmy, od której go otrzymał, tym samym w konsekwencji wydaje się mu ona bliższa.
Gdzie kupić gadżety reklamowe?
Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, które stosuje się w trakcie wytwarzania gadżetów promocyjnych, umożliwia nadruk zarówno na powierzchniach plastikowych, tkaninie, jak i powierzchniach drewnianych. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się nadruki na t-shirtach, a w ostatnich latach również na kurtkach, bluzach czy spodniach. Ponadto można nanieść logo na ręczniku, parasolu i torbie bawełnianej. Jeżeli poszukujemy ogromnego asortymentu produktów do nadruku, warto sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Na jednej stronie można wtedy zamówić nie tylko koszulki i pozostałą odzież z nadrukiem, ale także np. skrobaczki do szyb samochodów, termosy czy smycze, co uprości organizację każdej kampanii reklamowej.