Jak wybrać firmę SEO? Więcej szczegółów na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej samego Google.
Google radzi, jak znaleźć solidną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak np. Bing, Yandex czy też Rambler, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.
Najistotniejsze cechy solidnej agencji SEO
Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję,
- zdolność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Pracownica Google zaznacza również, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, nieraz dającym widoczne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.