Reklamacje – porady przez internet

Reklamacje – porady przez internet

Reklamacja i co dalej?

Gdy jesteśmy rozczarowani z danej usługi, produktu, przebiegu sprzedaży czy innych wymagań, które nie zostały zrealizowane, składamy reklamację. Niższa jakość produktu niż zapewniana, niepełny serwis czy wadliwy towar – to właśnie przyczyny, które prowadzą do reklamacji. Przez złożenie reklamacji, występujemy by sprzedający lub wykonawca usługi doprowadził do stanu zgodności z umową. Może być to zrealizowane przez naprawienie lub zamianę produktu na nowy. Jeśli chcemy odstąpić od umowy, sprzedawca jest w stanie nam zaoferować zwrot pieniędzy lub zmniejszenie tej kwoty.
Wybór preferencji leży w rękach konsumenta. Mimo to, sprzedawca działając w granicach prawa może nie uznać jego decyzji i zaproponować inny sposób rozpatrzenia reklamacji. Sekwencja zdarzeń podlega indywidualnym okoliczościom faktyczynm – np. od tego, czy produkt był już reklamowany, od własności wady, od metod naprawy lub wymiany towaru.

Porady prawne uważaj.pl

Jeśli nie masz pojęcia jak zacząć i szukasz porady, a chcesz rozpocząć proces składania reklamacji – dobrze trafiłeś. W uważaj.pl udzielamy pomocy w tym zakresie telefonicznie i online. Nasi doradcy w przystępny i klarowny sposób poradzą krok po kroku co należy zrobić, a jeśli zajdzie taka konieczność sporządzą pismo. Dajemy pewność fachowej porady, jesteśmy przekonani, że odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane z procesem reklamacji.

Uważaj.pl sp. z o.o.
ul. Traktorowa 126
91-204 Łódź

Tel.: 22 490 88 99
E-mail: kontakt@uwazaj.pl