Do czego wykorzystywany jest papier firmowy?
Papier firmowy służy do korespondencji z klientami oraz do wystawiania rachunków i faktur. Jeśli jest nieodpowiednio zaprojektowany, staje się nie wyróżniającą się białą kartką z wydrukowanym logo firmy. Przez zadbanie o jego atrakcyjny wygląd można zyskać wachlarz korzyści.
Jak powinien wyglądać papier firmowy?
Bardzo istotną funkcją papieru firmowego jest jego rola informacyjna. Powinien on bowiem zawierać podstawowe dane o przedsiębiorstwie, takie jak jego numer telefonu, nazwa, adres czy adres strony www. Bardzo ważną funkcją papieru firmowego jest oczywiście jego rola wizualna. Świadczy ona o dbałości przedsiębiorstwa o swój wizerunek, co stanowi istotny krok przy zdobywaniu zaufania klienta. Elementami, jakie opłaca się w szczególności przemyśleć w toku projektowania ulotek, są logo oraz tło firmy, a także slogan, który sprawia, że firma zostanie zapamiętana. Funkcjonalny, a przy tym we właściwy sposób zaprojektowany papier firmowy sprawia, że firma jest postrzegana jako prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Ponadto taki papier dostarcza niezbędnych danych o firmie, pełniąc jednocześnie rolę ulotki informacyjnej.