Firma w Street View – czy to się opłaca?

Firma w Street View – czy to się opłaca?

firma w street view

Google Street View to najciekawsze rozwiązanie interaktywne ostatnich lat. Pozwala na oglądanie egzotycznych zakątków i ogromnych aglomeracji bez opuszczania domu – za pośrednictwem internetu. Także firmy na terenie całego kraju (na przykład w Krakowie czy Gdańsku) mogą czerpać zyski z rozwiązań Street View.

Zainteresuj internautów prezentacją firmy w Street View

Innowacyjność witryny Street View to przede wszystkim danie możliwości internautom z różnych krajów odkrywania obcych kultur oraz słynnych budowli. Wystarczy wpisać w mapy Google dokładny adres, a naszym oczom ukażą się panoramiczne fotki z danego miasta lub regionu. Wygląda to tak, jakbyśmy byli na wirtualnym spacerze, zwiedzając ciekawe miejsca. Firma lub korporacja może korzystać ze Street View pokazując odbiorcom zdjęcia swoich biur. Ma to wielkie znaczenie przede wszystkim w przypadku przedsiębiorstw komercyjnych. Street View stanowi znakomity impuls przyciągający ewentualnych klientów.

Firma w Street View – czego najczęściej szukają internauci

Koncepcja firmy w Street View jest połączona z usługą Google Maps, z której często korzystają internauci poszukując danych o lokalnych klubach, bankach czy instytucjach państwowych. Rozwiązania te są rzecz jasna przygotowane także w wersji na smartfony. Należy jednak pamiętać o zrobieniu profesjonalnych zdjęć, zamieszczonych w tej wizytówce wirtualnej, bo to zwiększa prawdopodobieństwo, że konsumenci dowiedzą się o naszej firmie w Street View. Jeśli więc chcemy zainwestować w tę usługę, zwerbujmy profesjonalnego fotografa.

Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: daniel.myhal@gmail.com