Druk plakatów to świetna forma reklamy zewnętrznej, którą można umiejscowić na masztach reklamowych, bilboardach, czyli w przestrzeni publicznej. Każda firma musi korzystać z plakatów reklamowych, niezależnie od tego, czy jest to biuro podróży, teatr czy placówka samorządowa. Należy zainwestować w to efektywne działanie marketingowe.
O czym nie można zapomnieć wybierając druk plakatów?
Najbardziej rozpowszechnione są reklamy formatu B1 lub A3. Znakomicie pokazują niezbędną treść, są widoczne dla odbiorców. Nie zapominajmy o tym, że inwestując w plakat jako formę reklamy zewnętrznej, trzeba skupić się na jego trwałości. Surowiec, z którego zostanie on stworzony, musi być niepodatny na impulsy atmosferyczne, takie jak zamiecie, grad czy promieniowanie słoneczne. Istotna jest również technika druku, taka jak na przykład laserowy czy sitodruk. Afisz może zostać wyprodukowany na papierze kredowym, lakierowanym lub pozbawionym połysku.
Ciekawy pomysł – ważna kwestia przy druku plakatów
Sam projekt posteru musi być skrupulatnie zaplanowany, żeby posiadał wszystkie kluczowe detale. Konsumenci muszą wiedzieć do czego zachęca, uzyskać dokładne informacje. Jeśli sami nie potrafimy sprecyzować naszych myśli, warto zdecydować się na pomoc fachowej drukarni, która gwarantuje wykonanie całości pracy. Na podstawie kilku naszych propozycji grafik wykreuje afisz od podstaw. Grafik zajmie się skomponowaniem niebanalnego i trafiającego do klienta zarysu, a druk potrzebnych plakatów zostanie zrealizowany szybko i sprawnie.