Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, działania reklamowe winny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie swoich działów ds. marketingu, tymczasem małe biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.
Co warto powierzyć agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, kalendarzy, ulotek lub billboardów. Agencja marketingowa napisze też przyciągające, unikatowe teksty na stronę www firmy, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram lub Facebook.
Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów lub spotkań z klientami wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnego i zżytego ze sobą teamu pracowników – należy powierzyć jej organizację wyjazdu integracyjnego lub opracowanie planu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do jak największego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
agencja@k-myk.pl