Wycieczki last minute stały się ostatnio bardzo modne. Wielu z nas czeka z podjęciem decyzji odnośnie wyjazdu wakacyjnego do ostatniej chwili, gdyż można na tym zaoszczędzić sporo pieniędzy. Czy jednak na pewno? Przeczytajcie o wadach i zaletach tego rodzaju wycieczek.
Wycieczki last minute – dlaczego się na nie decydujemy?
Jaka jest ich idea wycieczek typu last minute? Czemu tysiące biur podróży inwestuje w reklamę właśnie tego typy wyjazdów? “Last minute” jest związane po pierwsze z niższą ceną wycieczki. Po drugie zaś oznacza często bardzo krótki czas do namysłu – decyzję o wybraniu się w podróż należy podjąć czasem nawet w ciągu jednej doby. Związane jest to z tym, że biura podróży wysprzedają bilety, z których w ostatniej chwili byli zmuszeni zrezygnować klienci, by na tym nie stracić. Jeżeli więc nie planujesz wyjazdów na długo przed wyjazdem, taka oferta może być dla Ciebie wręcz wymarzona. Zwracajmy szczególną uwagę na to, aby, żeby nie dać się zwieść zabiegom marketingowym biur podróży. Często możemy zobaczyć oferty „last minute”, które tak naprawdę są sprzedawane na długo przed zaplanowaną datą wycieczki.