Kiedy przygotowujemy targi, musimy zadbać o wygodne akcesoria, które zapewnią komfort wystawcom i klientom. Mało kto wie, że na rynku działają firmy, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, takie jak wypożyczalnia mebli, która zapewni odpowiednie wyposażenie na czas targów handlowych.
Wypożyczalnia mebli – ile krzeseł potrzebujemy
Umeblowaniem koniecznym na evencie jest zestaw mebli tapicerowanych, które dadzą komfort słuchaczom. W czasie wykładu przybyłe osoby muszą mieć miejsca siedzące, żeby móc wysłuchać szkoleniowca. Jeśli podczas targów chcemy przeprowadzić pokaz pamiętajmy, że taka niewielka konferencja przeważnie również wymaga dostarczenia około 15-20 krzeseł. Musimy uwzględnić jeszcze konieczność wystawienia stolików dla słuchaczy. Na profesjonalnych eventach odbywających się w terenie (przykładowo na targach lokalnych producentów pasz albo sprzętu myśliwskiego) należy zapewnić zabezpieczające namioty. Niezbędne są również wystawowe kontuary i boksy.
Wypożyczalnia mebli – zwróć uwagę na terminy
Decydując się na wyposażenie konferencji w profesjonalne krzesła i stoły, zwróćmy uwagę na terminy ich wypożyczenia – zazwyczaj jest to weekend, ale można spotkać także targi kilkudniowe. Warto zapewnić klientom naszego stoiska wygodę i zainwestować w praktyczne hokery, które świetnie przydają się na targach. Poza tym pamiętajmy o stojakach na ulotki oraz blatach recepcyjnych czy gablotach do prezentacji produktów . Ważna jest klasa mebli – tylko masywne komponenty nie ulegną szybkiej eksploatacji. Wymienione elementy wyposażenia spowodują, że zorganizowane przez nas stoiska targowe będą chętnie odwiedzane przez klientów.