Dużo doświadczonych firm proponuje usługi księgowe, które są niezwykle pomocne dla śmiałków dopiero co zaczynających własną firmę. Sprawdźmy zatem czy tego typu usługa jest dobrym rozwiązaniem.
Dlaczego zainwestować w usługi księgowe?
Skorzystanie z usług księgowych jest ewidentnie tańsze niż zatrudnienie księgowego na stanowisko w firmie. O wiele bardziej dochodowe jest wynajęcie biur rachunkowych, które zewidencjonują niezbędne usługi księgowe, gdyż opłaty związane ze składkami na pracownika są w średnich przedsiębiorstwach ogromne. Biura rachunkowe zapewniają księgowanie faktur, obsługę należności do ZUS, ewidencjonowanie wydatków, czy nawet wyliczanie pensji i urlopów dla pracowników. Kiedy chcemy zobaczyć prężne działanie naszego niewielkiego przedsiębiorstwa – postawmy na fachową pomoc. Początkowo rozliczanie wszystkich dokumentów może okazać się zbyt trudne, a lepiej wystrzegać się problemów w ZUS-ie czy Urzędzie Skarbowym.
Usługi księgowe – główne koszty
Przeglądając cenniki różnorodnych firm prowadzących usługi księgowe (w Krakowie, Katowicach, Tychach, czy Wieliczce), zauważamy, że często ogólny koszt wynika z liczby faktur w ciągu jednego okresu rozliczeniowego, rodzaju opodatkowania oraz kilku podobnych kryteriów. Opłaty za całościową usługę zwykle nie są wygórowane. Ponadto, przedsiębiorstwo korzystające z kompleksowej usługi ma prawo uzyskać ciekawe rabaty.
Biuro Rachunkowe Rewident
ul. Złocieniowa 35/7
30-798 Kraków
Mob.: +48 793 19 00 19
E-mail:
biuro@rewident-krakow.pl